Projekt PIANO je koncipován jako polyfunkční – s prostorem pro kanceláře i obchodní jednotku či několik jednotek v parteru. Objekt sestává z pěti nadzemních podlaží se zhruba 10.000 čtverečnými metry pronajímatelné plochy; jedno podlaží má zhruba 2 000 m^2.
Budova má ikonický charakter evokující rastrem fasády klávesy koncertního křídla a vyklápějící se horní atikou jeho tvar, čímž aspiruje na to stát se architektonickou dominantou Českých Budějovic, stejně jako objektem vyjadřujícím dynamiku, harmonii, prosperitu, spokojenost i úspěch nájemců, jejich zaměstnanců i návštěvníků.
Administrativní centrum PIANO počítá s až 500 pracovními místy v takzvaných open-space, které patří mezi firmami k nejvyhledávanějším formám dispozičního řešení pro svou vysokou efektivitu. Prostor centra je variabilní – lze jej pronajmout jedné společnosti (7 950 m^2 kanceláří + 2 060 m^2 retailu), pronajmout je možné i jednotlivá ucelená podlaží s pronajímatelnou plochou až 1 800 m^2. Anebo lze prostor rozdělit na vzdušné jednotky již od 100 m^2 s veškerým komfortem a vybavením pro sídlo rovněž malé firmy. Zaměstnanci ocení klimatizované prostředí, jež nevylučuje otevírání oken, stejně jako podzemní parking se 127 stáními.
Ve spojovací části objektu, je mezi křídly v přízemí situována průchozí pasáž ústící do atria.
Z pohledu nájemců reprezentuje Administrativní centrum PIANO kompilát několika unikátů. Nabízí prvotřídní adresu, podpořenou vynikající dostupností a zázemím pro parkování, moderní design a technologická řešení na nejvyšším stupni kvality, předpokládaný ekologický certifikát, flexibilní prostory zaručující optimalizaci provozních nákladů i vyšší výkony zaměstnanců (například díky lepším komunikačním kanálům ve firmě). Každodenní uživatele i návštěvníky bude budova hýčkat příjemnými interiéry, a zároveň motivovat k větší efektivitě. Variabilní dispozice umožňují vystavět uprostřed kanceláře místo obvyklé konferenční místnosti třeba trenažér počítačových her nebo příjemný lounge s útulnými pohovkami Prostory k pronájmu a kávomatem – vše v souladu s novými trendy v organizaci pracovního prostředí.
Díky nižšímu rastru návrhu interiéru a konstrukcí se nabízí široká škála možností uspořádání prostor. Nájemci mohou využít open plan, vhodný například pro call centra nebo hot desking pro obchodní oddělení či IT vývojáře, anebo využít
cestu přepážek šitých na míru osvědčeným pracovním týmům vyžadujícím soukromí. V objektu bude instalován bezpečnostní systém, který pomocí identifikačních karet umožní přístup do vyčleněných částí budovy, včetně výtahu. Rovněž je zajištěna stálá ostraha na recepci v lobby budovy. Markantní předností je dostačený počet hlídaných parkovacích míst v podzemí i na povrchu.
Technický popis: komunikace asfaltová, vybavení: rozvody PC sítě, satelit, venkovní stání pro auto, parkování u domu (veřejné), kryté stání pro auto